اختلافات (۳۰) ساله به دلیل خشونت خانوادگی در ولایت بلخ حل گردید !

khoram_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۱۴:۴۱
شخړې


 یکشنبه ۱۴۰۳/۱۸/۶

 منازعه ای که از سالها  بین دو خانواده در قریه قورچی ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ بوجود امده بود به اثر پا‌در  میانی مولوی سردار محمد ( محمدی ) رئیس امور سرحدات، اقوام و قبایل ولایت بلخ،  اعضای شورای علما، بزرگان قومی ، استادان مدرسه دینی، باشنده گان  منطقه و برخی از مسئولین امارت اسلامی به برادری تبدیل نمودند .


  در جلسه ای  که به همین مناسبت تشکیل شده بود، بزرگان  در رابطه  به اهمیت و مزایای صلح و آشتی از نگاه دین مبین اسلام صحبت نموده، طرفین منازعه را به اتحاد و همدیگر پذیری دعوت نموده گفتند که جنگ ودشمنی راه حل نیست.


 مسئولین  وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل همیش تلاش می کند  تا با همکاری ریاست های مربوطه خود، اختلافات خورد و بزرگ  را در هر منطقه از کشور حل کند و مردم را دور هم جمع بسازد .  پیش از این هم  بسیاری از چنین اختلافات  را حل و فصل نموده است که با استقبال گرم مردم مواجه شده است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۹:۱۶
Background image

منازعه ۵۰ ساله بین دو قوم در ولایت بامیان به دوستی تبدیل شد !

دوشنبه ۱۴۴۶/۳/۱۳

منازعه ۵۰ ساله دو قوم بزرگ بر سر زمین در ولسوالی یکه ولنگ این ولایت حل شد که با تلاش و کوشش دولت و مردم گذشته حل نشده بود. این منازعه با همکاری مشترک آمریت امور سرحدات. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱ - ۱۹:۴۹
Background image

به مناسبت افتتاح پروژه تاپی و سایر پروژه های مهم دیگر نشستی در کابل برگزار گردید

چهارشنبه ۸/۳/۱۴۴۶

نشست که بمناسبت افتتاح پروژه تاپی و شماری از پروژه های انکشافی دیگر تحت رهبری وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل در تالار کنفرانسهای هوتل کانتیننتل تدویر گردیده بود،. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۱۴:۴۱
Background image

اختلافات (۳۰) ساله به دلیل خشونت خانوادگی در ولایت بلخ حل گردید !


 یکشنبه ۱۴۰۳/۱۸/۶

 منازعه ای که از سالها  بین دو خانواده در قریه قورچی ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ بوجود امده بود به اثر پا‌در  میانی مولوی سردار محمد ( محمدی ) رئیس امور سرحدات،. . .

BACK TO NEWS