دیدار معرفتی رئیس و کارمندان ریاست پلان و پالیسی با معین مسلکی جدید التقرر وزارت

mobta-af
دوشنبه ۱۴۰۲/۳/۱ - ۱۰:۶
Mobta

دوشنبه/۲/ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۴

محترم مولوی احمد طه قادری معین جدید مسلکی، وزارت امور سرحدات، اقوام وقبایل با رئیس و کارمندان ریاست پلان و پالیسی دیدار نمود.

در نخست مولوی نیک محمد افغانی رئیس پلان و پالیسی راجع  به اهداف کاری، پلان ها تکمیل شده و پلان های زیر کار ریاست متذکره معلومات ارایه کرد.

Mobta

وی در ادامه گفت: این ریاست باداشتن کارمندان مسلکی و با تجربه برای تطبیق پلان ها و پالیسی وزارت در زمان معین آن تلاش می کند هم چنان در هماهنگی با ریاست های دیگر وظایف نوسازی و ترمیماتی وزارت را به پیش میبرند.

در اخیر نشست محترم قادری معین مسلکی همه کارمندان را به آبادی و بازسازی فرا خوانده و از دست آوردهای گذشته ریاست نامبرده قدردانی نمود. وی برای کارمندان در پیشبرد امور آرزوی موفقیت کرد و بر هرنوع همکاری جهت تسریع روند کاری تعهد سپرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۳۴
Background image

بزرگان و متنفذین قوم ځاځی با معین جرگه های وزارت امورسرحدات،اقوام و قبایل دیدار نمودند

۷/۱۰/۱۴۴۵

محترم مولوی محمد علی جان احمد معین جرگه ها و هماهنگی امور قبایل با بزرگان و متنفذین قوم ځاځی امروز سه شنبه ۲۸ حمل ۱۴۰۳ در دفترکارشان دیدار و ملاقات نمودند. نخست الحاج. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۵۹
Background image

با مؤسسه جرمنی کمک برای کودکان افغان تفاهمنامه همکاری به امضا رسید

دوشنبه۲۲ رمضان المبارک 

این تفاهم نامه از سوی مولوی محمد علی جان احمد معین جرگه وهماهنگی امورقبایل، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل و الحاج مصطفی معاون مؤسسه جرمنی کمک  برای کودکان. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۰:۳۰
Background image

حل منازعه میان دو خانواده در ولایت بادغیس

۱۴۴۵\۹\۲۰هـ ق 

اختلافات فامیلی  میان دو خانواده در قریه چکاب مرکز ولایت بادغیس و قریه پیراجی ولسوالی جند رخ داده بود که باعث اختلاف شدید بین دو قوم شده بود به اثر سعی و تلاش ریاست امور. . .

BACK TO NEWS