سفر به ساحه زنجیر ولسوالی شملزو ولایت زابل

mobta-af
یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۹ - ۱۱:۴۰
Mobta

۷ رجب المرجب ۱۴۴۴

الحاج ملا نورالله "نوری" سرپرست وزارت امور سرحدات، اقوام وقبایل درحالیکه  ملا سلیمان اغا بهیر معاون والی زایل و سحر اخندزاده رئیس امورسرحدات، اقوام وقبایل نیز وی را همراهی می نمودند به ولسوالی سرحدی شملزو سفر نمودند.

محترم نوری دراین سفر  از کندک سرحدی ولسوالی شملزو، در امتداد خط فرضی دیورند، پوسته های سرحدی ،بعضی ساحات دیگر که جدیدا رسمی گردیده و راه ترانزینی از نزدیک دیدار به عمل آوردند.

محترم ارمانی قومندان کندک سرحدی راجع به وضعیت امنیتی و مشکلات مجاهدین که در این ساحه حضور دارند معلومات مفصل را شریک ساخته  خواستار رسیدگی به مشکلات شان در این زمینه گردید.

Mobta

محترم سرپرست وزیر در جریان  سفر شان  به ولایت زابل با بزرگان ومتنفذین قومی  بازار زنجیر وبعضی مناطق دیگر ولسوالی شملزو طی یک نشستی دیدار کردند.

حاجی قمرالدین و حاجی نادر  ضمن بیان خواسته های شان در بخش اعمار راه های مواصلاتی، کلینیک ها، مکاتب و مدارس هم چنان از مشکلات خود در قسمت زراعت و مالداری و آب آشامیدنی صحی نیز یادآوری نمودند.

الحاج ملا نورالله " نوری" سرپرست وزارت امور سرحدات، اقوام وقبایل  خواسته های  مردم شملزو را مشروع دانسته اطمینان دادند که مشکلات وخواسته های آنان  با مراجع ذیریط شریک ساخته می شود و توقع نمود که امارت اسلامی به آن توجه خاص خواهد نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۴۰
Background image

اختلافات ۳۵ ساله در ولایت پکتیکا به دوستی تبدیل شد

۱۵/۱۰/۱۴۴۵

منازعه ۳۵ ساله در ولسوالی شکین ولایت پکتیکا به اثر سعی وتلاش ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین آن ولسوالی وبرزگان قومی حل وفصل گردید.

این منازعه که میان اقوام بانځی و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
Background image

حل اختلافات میان دو خانواده در ولایت میدان وردک

۱۴/۱۰/۱۴۴۵

منازعه میان دو خانواده در ولایت میدان وردک که بخاطر موضوعات خانواده گی به میان امده بود و از سال ها به این سو ادامه داشت، به همکاری ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۱:۴۸
Background image

دو منازعه میان چندین خانواده در ولایت بلخ به دوستی تبدیل شد

۱۲/۱۰/۱۴۴۵

در نتیجه پادرمیانی ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل ولایت بلخ، بزرگان قومی و عالمان دینی طی  دو نشست جداگانه دو منازعه بوجود آمده بین مردم ولایت نامبرده برسرزمین حل وبه دوستی. . .

BACK TO NEWS