معرفی معین برسی سرحدات

mobta-af
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲
mobta

سه شنبه ۲۳ رجب المرجب ۱۴۴۴

معین برسی سرحدات، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل طی  محفلی به مسئولین وکارمندان  این وزارت معرفی گردید.

این محفل که در تالار جلسات وزارت برگزار گردیده بود،  در آن الحاج ملا نورالله نوری سرپرست وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل، معین مسلکی، روسا و کارمندان  اشتراک ورزیده بودند.

در نخست الحاج ملا نورالله نوری بدست آوردن هر وظیفه را یک مسئولیت بزرگ خوانده گفت: به هر اندازه که وظیفه بزرگ می شود، مسئولیت های ما نیز سنگین می گردد، هر وظیفه و مسئولیت از جانب الله(ج) یک امتحان می باشد، خداوند(ج) دراین امتحان ما را کامیاب بگرداند.

وی در صحبت های خویش درمورد الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی معین جدید به اشتراک کنندگان گفت: مولوی محمد اسماعیل غزنوی در دوره حاکمیت گذشته امارت اسلامی تا اکنون  مسئولیت های مختلف را با اخلاص کامل انجام داده است و در دوره جهاد بیست ساله هجرت، زندان وزحمات زیادی را متحمل  گردیده، در مسئولیت جدید برای شان دعای موفقیت می کنیم.

Mobta

محترم غزنوی قبل از این بحیث رئیس جرگه های وزارت امور سرحدات، اقوام وقبایل ایفای وظیفه می نمودند که اکنون به اساس حکم امیرالمومنین بحیث معین برسی سرحدات این وزارت تقرر حاصل کردند.

سپس مولوی کریم شاه تیلوی رئیس منابع بشری حکم امیرالمومنین که در مورد مقرری معین جدید بود را به خوانش گرفت.

در اخیر محفل الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی گفت:  الله( ج) را شکر گذار هستم که به ما یک نظام اسلامی مستقل داده و از خداوند(ج) خواستار توفیق در مسئولیت جدید خود می باشم، خدا کند مسئولیت خود را که حفاظت از سرحدات کشور می باشد،  به وجه احسن به پیش ببرم ودر قسمت خدمت به کشور وجیبه اسلامی و ایمانی خود را به وجه بهتر و صادقانه انجام دهم.

محفل با دعائیه خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
Background image

حل اختلافات میان دو خانواده در ولایت میدان وردک

۱۴/۱۰/۱۴۴۵

منازعه میان دو خانواده در ولایت میدان وردک که بخاطر موضوعات خانواده گی به میان امده بود و از سال ها به این سو ادامه داشت، به همکاری ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۱:۴۸
Background image

دو منازعه میان چندین خانواده در ولایت بلخ به دوستی تبدیل شد

۱۲/۱۰/۱۴۴۵

در نتیجه پادرمیانی ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل ولایت بلخ، بزرگان قومی و عالمان دینی طی  دو نشست جداگانه دو منازعه بوجود آمده بین مردم ولایت نامبرده برسرزمین حل وبه دوستی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۹:۴۰
Background image

از لیسه پشتونستان بازدید بعمل آمد

مولوی نیک محمد افغانی رئیس پلان وپالیسی وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل و هیئت همراه شان در حالیکه قاری رحمت الله غازی عمر رئیس امورسرحدات، اقوام و قبایل ولایت ننگرهار نیز حضورداشت از. . .

BACK TO NEWS