برگزاری نشست قومی در ولایت لوگر

mobta-af
دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۳ - ۱۴:۴۸
Mobta

دوشنبه اول رجب المرجب ۱۴۴۴

رئیس امورسرحدات،اقوام وقبایل ولایت لوگر در محفلی که با حضور شماری از  بزرگان ومتنفدین قومی مرکزوولسوالی های این ولایت برگزار گردیده بود اشتراک ورزیدند.

درآغاز رئیس امورسرحدات، اقوام وقبایل ولایت لوگر گفت همه ما زیر چتر نظام امارت اسلامی برای مردم  خدمت می نمایم، وی در ادامه از بزرگان قومی خواست از این نظام اسلامی که در نتیجه قربانی های بی شمار در کشور بوجود آمد حمایت وپشتبانی نمایند و در هر بخش با امارت اسلامی همکار باشند.

در اخر نشست بزرگان قومی ضمن اشاره به  مزایا وارزش نظام اسلامی، مردم را به اتحاد واتفاق دعوت نموده حمایت همه جانبه خویش را از امارت اسلامی اعلان کردند و وعده هر نوع همکاری را سپردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۰:۴۶
Background image

مشاور جدید حل منازعات معرفی گردید

یکشنبه ۱۵ محرم الحرام ۱۴۴۶

این محفل با تلاوت چند آیات از کلام الله مجید آغاز شده  و در نخست  محترم کریم شاه تیلوی رئیس منابع بشری وزارت حکم ریاست الوزراء در مورد تقرری محترم مولوی محمد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۷ - ۱۶:۱۷
Background image

برگزاری نشست بزرگ ثبات نظام اسلامی ، وحدت و انسجام مردم در ولایت پنجشیر

چهارشنبه ـ ۱۱/۱/۱۴۴۶

وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل نشست بزرگ مردمی را تحت عنوان ثبات نظام اسلامی، وحدت و انسجام میان مردم را با اشتراک الحاج مولوی محمد علی جان احمد معین جرگه ها و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۱۹:۳۲
Background image

دو منازعه جداگانه که در ولایت سمنگان میان مردم مشکلات را به وجود آورده بود حل و فصل گردید

دو منازعه در ولایت سمنگان یکی آن در نتیجه حادثه ترافیکی در اثر آن یک تن کشته شده بود و دیگر آن میان دو شخص در اثر برخورد فزیکی به میان امده بود، ازسوی آمریت امور سرحدات، اقوام و قبایل. . .

BACK TO NEWS