ملاقات با شماری از متنفذین قومی ولایت ننگرهار

mobta-af
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۸:۵۵
Mobta

سه سنبه ۱۴ شعبان العظم ۱۴۴۴

الحاج ملا عبدالخالق عابد معین جرگه ها و هماهنگی امور قبایل، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل با شماری از برزگان و متنفذین قومی ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار در دفتر کاری خویش دیدار نمود.

در این ملاقات مولوی ولی محمد  به نمایندگی از دیگران راجع به انتخاب ملک و از یک سلسله مشکلات محیطی شان یادآوری نموده، خواستار حل مشکلات و نیازمندی های شان گردید.

سپس الحاج ملا عبدالخالق عابد معین جرگه ها و هماهنگی امور قبایل در صحبت های خود گفت:  جنگ های طولانی در این کشور مشکلات زیادی را بوجود آورده که ان شاء الله امارت اسلامی یکجا با مردم بتواند به این نیازمندی ها راه حل پیدا کنند،

 مشکلات  و خواسته های را که شما مطرح نمودید آن را با هیات رهبری وزارت شریک می سازم، با در نظرداشت امکانات به آن رسیدگی صورت می گیرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
Background image

حل اختلافات میان دو خانواده در ولایت میدان وردک

۱۴/۱۰/۱۴۴۵

منازعه میان دو خانواده در ولایت میدان وردک که بخاطر موضوعات خانواده گی به میان امده بود و از سال ها به این سو ادامه داشت، به همکاری ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۱:۴۸
Background image

دو منازعه میان چندین خانواده در ولایت بلخ به دوستی تبدیل شد

۱۲/۱۰/۱۴۴۵

در نتیجه پادرمیانی ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل ولایت بلخ، بزرگان قومی و عالمان دینی طی  دو نشست جداگانه دو منازعه بوجود آمده بین مردم ولایت نامبرده برسرزمین حل وبه دوستی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۹:۴۰
Background image

از لیسه پشتونستان بازدید بعمل آمد

مولوی نیک محمد افغانی رئیس پلان وپالیسی وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل و هیئت همراه شان در حالیکه قاری رحمت الله غازی عمر رئیس امورسرحدات، اقوام و قبایل ولایت ننگرهار نیز حضورداشت از. . .

BACK TO NEWS