ملاقات با رئيس و اعضای شورای سرتاسری جوانان کندهار!

mobta-af
پنجشنبه ۱۴۰۰/۲/۹ - ۹:۱۶
mobta

محترم محب الله صمیم وزیر امور سرحدات و قبایل قبل از ظهر امروز د دفتر کار شان با محترم رحيم الله حنيفي مسٶل دارالانشاء و اعضای شورای متذکره دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار تعداد از جوانان پیرامون فعالیت های اجتماعی شورای متذکره به رهبری وزارت معلومات ارایه کردند گفتند: ما همیشه از طریق شورای خویش از نظام جمهوریت و نیروهای امنیتی خویش حمایت نموده ایم.

mobta

آنها همچنان جهت حذب جوانان در لیسه های وزارت یک سلسله پیشنهادات و نظریات خویش را نیز با محترم محب الله صمیم شریک ساختند.

بعدآ محترم محب الله صمیم وزیر امور سرحدات و قبایل ضمن ستایش فعالیت های شورا و حمایت آنها از نظام و نیرو های امنیتی اظهار داشتند. که به اساس پیشنهادات شما سعی می نمایم تا در ولایت هلمند یک لیسه ایجاد نمایم تا مشکلات جوانان از این ناحیه مرفوع گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۳:۲۰
Background image

حل اختلافات میان دو خانواده در ولایت میدان وردک

۱۴/۱۰/۱۴۴۵

منازعه میان دو خانواده در ولایت میدان وردک که بخاطر موضوعات خانواده گی به میان امده بود و از سال ها به این سو ادامه داشت، به همکاری ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل، مسئولین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۱:۴۸
Background image

دو منازعه میان چندین خانواده در ولایت بلخ به دوستی تبدیل شد

۱۲/۱۰/۱۴۴۵

در نتیجه پادرمیانی ریاست امورسرحدات، اقوام وقبایل ولایت بلخ، بزرگان قومی و عالمان دینی طی  دو نشست جداگانه دو منازعه بوجود آمده بین مردم ولایت نامبرده برسرزمین حل وبه دوستی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۹:۴۰
Background image

از لیسه پشتونستان بازدید بعمل آمد

مولوی نیک محمد افغانی رئیس پلان وپالیسی وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل و هیئت همراه شان در حالیکه قاری رحمت الله غازی عمر رئیس امورسرحدات، اقوام و قبایل ولایت ننگرهار نیز حضورداشت از. . .

BACK TO NEWS