دیدار با معاون والی کندهار

mobta-af
دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۹:۱۲
Mobta

یکشنبه ۷ رجب المرجب ۱۴۴۴

هیات که تحت ریاست الحاج ملا عبدالخالق عابد معین جرگه ها و هماهنگی امور قبایل، وزارت امور سرحدات، اقوام وقبایل  به منظور برگزاری جرگه ها جهت تامین وحدت ملی و انسجام اقوام به شماری از ولایت ها سفر نموده اند، امروز در جریان این سفر با حیات الله معاون والی کندهار در مقام آن ولایت ملاقات نمودند.

در این دیدار معاون والی به الحاج ملا عبدالخالق عابد رئیس هیات و همراهانش خوش آمدید گفته ودر مورد اقوام ساکن در ولایت کندهار معلومات همه جانبه ارایه نموده گفت، اقوام ساکن در این ولایت در تامین امنیت مناطق شان با امارت اسلامی همکار هستند و از نظام اسلامی خود حمایت می نمایند.

سپس محترم الحاج ملا عبدالخالق عابد در صحبت های خود در راه خدمت به اقوام به هماهنگی تاکید ورزیده افزودند که ما پلان داریم که  یک نشستی قومی را به اشتراک علمای کرام وبزرگان قومی مثل ولایت های دیگر در ولایت کندهار نیز برگزار نمایم، تا مشکلات وخواسته های مردم را از نزدیک بشنویم و جهت فراهم نمودن فضای اخوت و برادری در میان آنان کار کنیم، معاون والی در این زمینه وعده هر نوع همکاری را سپرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۳۹
Background image

کمیسیون جلوگیری از غضب وهیئت موظف با بزرگان قومی ولایت فاریاب دیدار کردند

  ۱۴۴۵/۹/۱۷ 

کمیسیون جلوگیری و استرداد زمین وهیئت همراه شان تحت رهبری الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی معین بررسی، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل درجریان سفرشان به ولایت فاریاب با. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۵۸
Background image

حل اختلافات ۵۰ ساله در ولایت هرات

۱۴۴۵/۹/۱۵

منازعه ۵۰ ساله بر سر علفچر میان اقوام  طاهری، اچکزی و ملکی در ولسوالی کشک رباط سنگی  ولایت هرات از سوی هیئت که از  طرف مقام ولایت  جهت حل این منازعه توظیف گردیده بود طی یک. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۱:۱۴
Background image

یک هیئت به رهبری کمیسیون غضب زمین به ولسوالی خواجه موسی ولایت فاریاب سفرکرد

۱۴۴۵/۹/۱۵

هیئتی از کمیسیون غضب و استرداد زمین تحت رهبری الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی معین بررسی سرحدی وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل به منظور بررسی بعضی از موضوعات به ولایت های. . .

BACK TO NEWS