در ولایت هرات با بزرگان قومی نشست صورت گرفت

mobta-af
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۲
Mobta

یکشنبه ۲۶ شعبان المعظم ۱۴۴۴

از سوی وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل با نمایندگان ولسوالی ها و متنفذین قومی نشست اتحاد و همبستگی در ولایت هرات برگزار شد.

در این نشست مولوی عبدالرحمن حقانی معین مسلکی وزارت و هیات همراه شان، روسای ادارات ملکی این ولایت، رئیس شورای کوچی ها، بزرگان قومی و علمای کرام  اشتراک نموده بودند.

در ابتدا به نمایندگی از اقوام چند تن صحبت نموده از برگزاری جرگه های انسجام و همبستگی اقوام از جانب این وزارت ابراز سپاس و قدردانی کرده و تدویر چنین نشست ها را برای کم ساختن فاصله میان مردم و حکومت با ارزش دانسته و بر اتفاق و همدیگرپذیری اقوام تاکید ورزیدند. آنان حمایت از امارت اسلامی را وظیفه خود دانستند.

Mobta

در اخیر نشست مولوی عبدالرحمن حقانی معین مسلکی وزارت به همه بزرگان اقوام خوش آمدید گفته، به همکاری حکومت حفاظت از مزرها، حل اختلافات قومی و آرودن همبستگی و انسجام میان اقوام را از وظایف عمده واساسی وزارت یاد نموده افزود: به نصرت خداوند بزرگ و به برکت قربانی های مردم نیروی جهانی را شکست دادیم، کفار می خواستند وحدت ما را از بین ببرند و در اینجا اهداف شوم خود را عملی سازند، اما من اطمینان میدهم که اگر ما متحد شویم هیچ نیروی جهانی جرئت  نمی کند که به کشور ما حمله کند و از خاک کشور ما علیه هیچ کشوری دیگر استفاده نمی شود.

محفل با دعائیه اتحاد وبرادری اقوام خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۰:۴۶
Background image

مشاور جدید حل منازعات معرفی گردید

یکشنبه ۱۵ محرم الحرام ۱۴۴۶

این محفل با تلاوت چند آیات از کلام الله مجید آغاز شده  و در نخست  محترم کریم شاه تیلوی رئیس منابع بشری وزارت حکم ریاست الوزراء در مورد تقرری محترم مولوی محمد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۷ - ۱۶:۱۷
Background image

برگزاری نشست بزرگ ثبات نظام اسلامی ، وحدت و انسجام مردم در ولایت پنجشیر

چهارشنبه ـ ۱۱/۱/۱۴۴۶

وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل نشست بزرگ مردمی را تحت عنوان ثبات نظام اسلامی، وحدت و انسجام میان مردم را با اشتراک الحاج مولوی محمد علی جان احمد معین جرگه ها و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۱۹:۳۲
Background image

دو منازعه جداگانه که در ولایت سمنگان میان مردم مشکلات را به وجود آورده بود حل و فصل گردید

دو منازعه در ولایت سمنگان یکی آن در نتیجه حادثه ترافیکی در اثر آن یک تن کشته شده بود و دیگر آن میان دو شخص در اثر برخورد فزیکی به میان امده بود، ازسوی آمریت امور سرحدات، اقوام و قبایل. . .

BACK TO NEWS