دیدار با شورای متحد اقوام ولایت غزنی!

mobta-af
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۱
دیدار با شورای غزنی

محترم محب الله صمیم وزیر امور سرحدات و قبایل قبل از ظهر امروز با هیئت رهبری این شورا در دفتر کار شان دیدار نمود.

نخست هیئت رهبری این شورا مشکلات محیطی شان را ارایه نموده و نیز روی پروسه صلح، حمایت از صلح باعزت و حمایت از نظام صحبت نموده خواهان آتش بس دایمي شدند.

سپس محترم محب الله صمیم ضمن قدردانی و تشکری از حضور ایشان افزود هر نوع همکاری که در توان ما باشد از شما دریغ نخواهیم کرد. در قسمت صلح حمایت شما ضروری است، مردم افغانستان باید در یک صف واحد برای حمایت از صلح و برقراری آتش بس درکشور صدای خویش را بلند نمایند، تا افغانها که از جنگ خسته شده اند، بیش ازین دچار بدبختي ها نشوند.

محترم محب الله صمیم افزود وزارت در محدوده امکانات خویش به مشکلات شما رسیده خواهد کرد و همچنان همیشه در مشوره با شما در حفظ ارزش های ملي تلاش خواهد کرد.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۳۹
Background image

کمیسیون جلوگیری از غضب وهیئت موظف با بزرگان قومی ولایت فاریاب دیدار کردند

  ۱۴۴۵/۹/۱۷ 

کمیسیون جلوگیری و استرداد زمین وهیئت همراه شان تحت رهبری الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی معین بررسی، وزارت امورسرحدات، اقوام وقبایل درجریان سفرشان به ولایت فاریاب با. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۵۸
Background image

حل اختلافات ۵۰ ساله در ولایت هرات

۱۴۴۵/۹/۱۵

منازعه ۵۰ ساله بر سر علفچر میان اقوام  طاهری، اچکزی و ملکی در ولسوالی کشک رباط سنگی  ولایت هرات از سوی هیئت که از  طرف مقام ولایت  جهت حل این منازعه توظیف گردیده بود طی یک. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۱:۱۴
Background image

یک هیئت به رهبری کمیسیون غضب زمین به ولسوالی خواجه موسی ولایت فاریاب سفرکرد

۱۴۴۵/۹/۱۵

هیئتی از کمیسیون غضب و استرداد زمین تحت رهبری الحاج مولوی محمد اسماعیل غزنوی معین بررسی سرحدی وزارت امورسرحدات، اقوام و قبایل به منظور بررسی بعضی از موضوعات به ولایت های. . .

BACK TO NEWS